dijous, 20 de gener del 2011

LA PUBLICITAT



CONTESTA LES PREGUNTES

1. Com podríem definir la “publicitat”?
La publicitat es pot definir com un dels fenòmens de comunicació i cultura de masses més importants del nostre temps. La publicitat fomenta el consum pel consum, al marge de les pròpies i autèntiques necessitats dels individus.

2. Quins són els temes recurrents a la publicitat?
Crec que els temes que s'utilitzen, podrien ser la producció i el consum, el gust per la despesa, el desig pel consum, el mite de la felicitat a través de l'adquisició de béns de consum.

3. A quina part de les persones van dirigits els missatges publicitaris? A la seva intel·ligència o als sentiments? Raona la resposta.
Crec, que van dirigits als sentiments. Per que cuan no tens un producte et sents com insatisfet, i tens ansies de comprar-lo. Les persones que tenen un minim de coneixement saven que t'estan enganyant perque compris aquell producte, i aixi, et sentis feliç, ja que el tens.

4. En el text es mostra la imatge que es dóna de certs grups socials. Comenta-ho
Mostra potser a la dona més d'ama de casa en els anuncis sobre la llar. Una dona mes provocativa en els perfums, la dona prima i maca per a la roba i el maquillatge...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada